Τρίτη 30 Αυγούστου 2016

Werner Hofstetter: «Ελευθερία», 2016!



30 Αυγούστου 2016


Το έργο του φίλου μου Werner Hofstetter με τίτλο «ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ», έγινε στην Κάρυστο τον Ιούνιο του 2016 και παρουσιάστηκε στην ομαδική έκθεση «Έσω – Έξω – recycling» των Werner Hofstetter και Gunter Schöne, στο Μπούρτζι της Καρύστου, από τις 22 ως τις 29 Ιουλίου. Όλα τα έργα της έκθεσης, όπως λέει και ο τίτλος της, ήταν από «άχρηστα» υλικά. Έτσι και το έργο «ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ» (Ελευθερία-Freedom-liberté-Freiheit), είναι ένα τρίπτυχο ζωγραφικής σε χάρτινα τελάρα μαναβικής (!!!!). 

 


Λίγες μέρες πριν αποχωριστούμε στην Κάρυστο, ο Werner μας χάρισε το έργο του. Σήμερα στολίζει μια γωνιά του σπιτιού μας.

Είναι το δεύτερο έργο του, που έχουμε.
Το πρώτο ήταν το «ΣΤΕΜΝΙΤΣΑ», που έκανε το 2014, μετά από ένα τετραήμερο ταξίδι μας στα ορεινά της Πελοποννήσου (Αχαΐα, Αρκαδία και Κορινθία). 

Αισθάνομαι μεγάλη τιμή, που έχω στο σπίτι μου τα έργα αυτά και ακόμα μεγαλύτερη για τον αγαπημένο μου φίλο.
Νάστε καλά φίλοι μας, Werner και Anita. Ανυπομονούμε να σας δούμε και πάλι.





1 σχόλιο:

  1. Καλησπέρα φίλε.
    Μόλις επέστρεψα από τις δίμηνες διακοπές μου. Το χρειαζόμουν.
    Υπέροχα τα έργα του φίλου σου Wemer.
    Kαλό Φθινόπωρο να έχουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...